عدم جواب دهی لیزر موهای زائد
نوشته شده توسط : سارا

علت عدم نتیجه مناسب ، برگشت مو بعد از لیزر ، عدم جواب دهی لیزر موهای زائد :
یکی از سوالاتی که روزانه سهم بالایی از تماس ها در مجموعه سایت های علمی – زیبایی ام بی MB / را به خود اختصاص داده است.
جواب دهی نامناسب و به اصطلاح برگشت مو بعد از لیزر موهای زائد است .
- سوالات شما : 
1- م.ح از شهران :من بعد از 12 جلسه لیزر آی پی ال در بیمارستان رازی برگشت موی کامل داشتم ، در ضمن دارای اختلال هورمونی هستم ولی الان تحت نظر دکتر غدد هستم:

جواب متخصص پوست کلینیک ام .بی :
در زمان انجام لیزر موهای زاِئد با هر دستگاهی حتی دایود والکساندرایت اگر اختلالات هرمنی و حتی تیروئدی همزمان با انجام لیزر بر طرف نشودامکان برگشت مو بعداز لیزر بسیار بالا می باشد ;همچنین تعداد جلسات لیزر فرد متفاوت است و امکان دارد حتی بعد از 6جلسه کامل و منظم تنها 60 در صد از مو ها از بین برود.

2-ش . د از مشهد:من 6جلسه لیزر دایود انجام دادم و نتیجش خیلی عالی بود ولی بعد از 5ماه مو های نازک در آمد و خیلی این مسئله ناراحت کننده اس.

جواب متخصص پوست کلینیک ام .بی:
بعد از یک دوره کامل لیزر مو های زائد ،3-6یا 6-10 جلسه بعد از یک زمان 3الی 12ماهه (کاملا بستگی به خصوصیات ژنتیکی و وضعیت هورمونی هر فرد دارد)نیاز به شارژمی باشد ،موی نازک و یا از بین رفتن موها تا 70 در صد نشانگر نتیجه مطلوب از لیزر است .

پیشنهاد و توصیه های متخصص پوست کلینیک ام.بی به افرادی که می خواهند لیزر موهای زائد انجام دهند :
1- بعد از دوران بلوغ حتما به صورت سالانه وضعیت پریود،تیروئید و هرمون های خانم ها باید مورد بررسی قرار بگیرد ،زیرا اختلالات هرمون موثر موجب تاخیردرجواب دهی لیزر موهای زائد آی پی ال دایود و الکساندرایت می شود.
2- لیزر مو های زائد برا ی آقایان زیاد جواب دهی مناسبی ندارد ،چرا که هرمون تسترول موجب برگشت موها میشود که در خانم ها اگروجود داشته باشد اختلال هرمونی خوانده میشود.
3- هرگز هنگامی که لیزر موهای زائد را با یک دستگاه نظیر لیزر آی پی ال یا دایود یا الکساندرایت شروع می کنید بعد از یک جلسه از دستگاه لیزری که در مان مو های زائد را شروع کرده اید تغییر ندهید ،3جلسه آ پی ال اس اچ آر و 3 جلسه الکساندرایت فقط موجب مقاوم شدن مو های زائد می شود .
4- هیچوقت مو های کُرکی را بالیزر تحریک نکنید ،متاسفانه در سال های اخیر ،سود جویان تنها با اطلاعات اندک وبا کسب پول این مسئله را عادی جلوه دادند ولی به هیچ عنوان لیزر مناسب نیستند چرا که لیزر موهای کرکی را تحریک کرده موجب ضخیم شدن آن ها میشود.
5- از نظر جواب دهی لیزر جهت رفع مو های زائد به لیزر اس اچ آر shr،لیزر دایود Diod،لیزر الکساندرایت Alex حتی روی نواحی مختلف نظیر بینی وصورت نتایج مختلفی دارند ،یعنی اگر از لیزر ناحیه پا نتیجه خوبی گرفته اید این بدان معنی نیست که لیزر صورت نیز دقیقا نتیجه ای نظیر لیزر مو های پای شما به همراه دارد 
جالب تر اینکه حتی لیزر مو های زائد روی دو خواهر هم نتایج مختلفی دارد.

همان گونه که ملاحظه فرمودین لیزر مو های زاید برخلاف تصور عامه مردم و آنچه این روز ها میبینیم در جامعه فرآیندی تخصصی ترین خدمات فروش دستگاه لیزر دایود،دستگاه لیزر الکساندرایت و سایر سیستم های لیزر را دارا می باشد 
پزشکان و علاقه مندان می توانند جهت درمان و خرید دستگاه های زیبایی و همچنین لیزر و آموزش تخصصی با واحد فروش ودرمان این مجموعه ها در شهر خود تماس بگیرند.

 لیزر موهای زائد





:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: